私のブログへようこそ !

こんにちは!アリーシャ エイミー-ジェーン、意欲的なシンガー ソング ライター、英国からです。日本と韓国の歌を翻訳し、歌う人の英語歌詞を書きたいと思います。私の夢は、1 日、日本に住んでいるし、タレントのためすぐにオーディションに思って !私は願って彼らは私のような非常に神経質です。私は私は自分自身言語を少しずつ教えていますが、うまくいけば、私は十分で取得する知っているので日本語に堪能ではない !~

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

[亜利詩矢] HEAVEN -English Ver. [Cover]


The lyrics to this cover are in the 'Lyrics' section of this blog, as, yes, I wrote them myself. Uhuhu~
This song is somewhat depressing, but I really connected with the lyrics, and wanted to write my own. Hopefully, they came out okay...
I'm not the best when it comes to voice-acting, and I haven't done any in a while, so my acting was rather rusty in the opening section of this song, but hopefully, and I do mean hopefully, it wasn't overly noticeable. It probably was. Oops.


No comments:

Post a Comment