私のブログへようこそ !

こんにちは!アリーシャ エイミー-ジェーン、意欲的なシンガー ソング ライター、英国からです。日本と韓国の歌を翻訳し、歌う人の英語歌詞を書きたいと思います。私の夢は、1 日、日本に住んでいるし、タレントのためすぐにオーディションに思って !私は願って彼らは私のような非常に神経質です。私は私は自分自身言語を少しずつ教えていますが、うまくいけば、私は十分で取得する知っているので日本語に堪能ではない !~

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

ダンスのカバー !しかし、アリーシャ.あなたが踊ることができない !

私の日本の視聴者のため:
こんにちは、誰もが !
以来、私の YouTube 上の 100 人の加入者を得ることができた... 
'すべてのあなたのためカバーをダンス' を作り始めることにした ! 〜
私は誰もが何を言っているを理解することができるしたいので私は日本語と英語の両方でこの記事を書いています。
私は、任意のミスのため申し訳は翻訳者を使っています。 ^-^
とにかく、私は 110 の加入者と非常に幸せ。あなたは十分にすべてに感謝することはできません !
学校のため私は最近どのカバーをアップロードすることができていません。ごめんなさい。
しかし、ダンスのカバーで始まるのでカバーする要求の踊りを行う人々 を必要としてする.
そして、私のメール アドレスです:alishatheotaku@hotmail.co.uk
だから、任意ダンス リクエストにメールで送ってください。
そうでない場合は、YouTube を介してメッセージ私:/user/xxLeeshaxx1
私の最初のダンスのカバー 'Carameldansen' になると思う. でも歌うかもしれない !
今行くつもりので現時点では、うんざり.
私はあなたのすべてが表示されますすぐに ! ~
メリー クリスマスみんな !
バイバイ!

For My English Viewers:
Hello, everyone!
Since my YouTube has managed to get over 100 subscribers...
I have decided to start making 'dance covers' for you all! ~
I am writing this article in English and Japanese, because I would like everyone to be able to understand.
But, I'm using a translator for the Japanese, since I'm not fluent yet.
So, to those whom are native Japanese speakers, I apologise for any errors. ^-^
Anyway, I am extremely happy, having 110 subscribers. I can't thank you all enough!
But, for me to be able to start recording dance covers, I need to know which dances to learn...
So, this is my email address: alishatheotaku@hotmail.co.uk
You can send me dance requests in an email ;3
Or, if you don't want to do that, there's also my YouTube: /user/xxLeeshaxx1
I think my first dance cover will be 'Carameldansen', I might even sing!
I'm currently sick, so I'll have to go now...
I'll see you all soon! ~
Merry Christmas, everyone!
Bye Bye!

Side Note:
I got a hair-cut, yay!~


No comments:

Post a Comment