私のブログへようこそ !

こんにちは!アリーシャ エイミー-ジェーン、意欲的なシンガー ソング ライター、英国からです。日本と韓国の歌を翻訳し、歌う人の英語歌詞を書きたいと思います。私の夢は、1 日、日本に住んでいるし、タレントのためすぐにオーディションに思って !私は願って彼らは私のような非常に神経質です。私は私は自分自身言語を少しずつ教えていますが、うまくいけば、私は十分で取得する知っているので日本語に堪能ではない !~

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

[亜利詩矢] I=Fantasy [Cover]


Another short cover, but only because I genuinely cannot find a full-length instrumental for this song, and making one myself takes soooo muuuuuch effort. Dx

  Fun Fact: This is the ONLY Korean song I've ever covered. Like, ever.
I've done Chinese and Japanese in the past, but never Korean,
so I guess this makes I=Fantasy pretty special. uwu
Also, I=Fantasy was SeeU's demo song, SeeU being the first ever Korean Idol VOCALOID to ever be released. She happens to be my favourite female VOCALOID, because her voice is so unique, and her character design is the cutest thing I've ever seen in my life. Lookit:


   Cute right? :O

But yeah, I found that with this song, I could have a lot more fun, in comparison to the others, which have all been a lot more serious. I should cover songs like this more often. They're so cute! ~

No comments:

Post a Comment