私のブログへようこそ !

こんにちは!アリーシャ エイミー-ジェーン、意欲的なシンガー ソング ライター、英国からです。日本と韓国の歌を翻訳し、歌う人の英語歌詞を書きたいと思います。私の夢は、1 日、日本に住んでいるし、タレントのためすぐにオーディションに思って !私は願って彼らは私のような非常に神経質です。私は私は自分自身言語を少しずつ教えていますが、うまくいけば、私は十分で取得する知っているので日本語に堪能ではない !~

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

What Happened to your Halloween Video, Alisha?

So, this year for Halloween, I said to myself: "I ALWAYS do a song cover, let's try something new!"
I settled for a makeup tutorial, as my previous tutorials have proven to be useful to people.
I picked a muse and chose to do a tutorial of how to look like her; 'Gemma', the OC by saccstry.
Recording the video at around 12 O'clock at night on Halloween, things all went smoothly.
I planned to edit the video on my PC to speed it up and put music and annotations over it...
However, my PC had other ideas, and instead decided to corrupt the file. T^T
So, for the first year in years, there will be no Halloween video. I am extremely disappointed.
Especially since 30+ minutes of footage went to waste. I worked really hard on this tutorial.

Here's what the finished look was like:




No comments:

Post a Comment