私のブログへようこそ !

こんにちは!アリーシャ エイミー-ジェーン、意欲的なシンガー ソング ライター、英国からです。日本と韓国の歌を翻訳し、歌う人の英語歌詞を書きたいと思います。私の夢は、1 日、日本に住んでいるし、タレントのためすぐにオーディションに思って !私は願って彼らは私のような非常に神経質です。私は私は自分自身言語を少しずつ教えていますが、うまくいけば、私は十分で取得する知っているので日本語に堪能ではない !~

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

[亜利詩矢 ft. Alex] 光 - Hikari [Cover]


I love this song with all of my heart and being. It is sooo beautiful! ~
And, I finally managed to locate an instrumental!
So, at long last, after two years of searching around, I can now upload a cover!

I would like to thank Alexander for allowing me to use his piano...
It was so pretty, and allowed me to finally cover the song that I've wanted to cover for such a long time...
Thank you!


No comments:

Post a Comment