私のブログへようこそ !

こんにちは!アリーシャ エイミー-ジェーン、意欲的なシンガー ソング ライター、英国からです。日本と韓国の歌を翻訳し、歌う人の英語歌詞を書きたいと思います。私の夢は、1 日、日本に住んでいるし、タレントのためすぐにオーディションに思って !私は願って彼らは私のような非常に神経質です。私は私は自分自身言語を少しずつ教えていますが、うまくいけば、私は十分で取得する知っているので日本語に堪能ではない !~

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

[亜利詩矢] Magia - English (Short) Acapella Ver. [Cover]


The first English cover... I chose to use Amanda Lee's translyrics for this song, because they fit really well and were easy to sing. Of course, she has full credit over the lyrics. This version is only short, because it was more of a trial than anything else. Hence, done in acapella, and never completed. Usually, I'll record a song at least 5 times, then choose which one to upload, but there are rare occasions, in which I'll only record a song once, and still upload it. This is what happened here, although, this was never supposed to be uploaded anyway.... Ufufu.

   I'm not going to sit here and pretend I've seen the anime... I've never watched Madoka Magica, ever. I don't really regret not watching it, either... It doesn't seem like something I'd be particularly interested in.. o.e

No comments:

Post a Comment