私のブログへようこそ !

こんにちは!アリーシャ エイミー-ジェーン、意欲的なシンガー ソング ライター、英国からです。日本と韓国の歌を翻訳し、歌う人の英語歌詞を書きたいと思います。私の夢は、1 日、日本に住んでいるし、タレントのためすぐにオーディションに思って !私は願って彼らは私のような非常に神経質です。私は私は自分自身言語を少しずつ教えていますが、うまくいけば、私は十分で取得する知っているので日本語に堪能ではない !~

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

AlishaTheOtaku's going to Japan!~


Hello cuties~
Today I'm writing about something I'm very excited about!
In 2016, myself and my boyfriend, Jamie, are going to Japan!
Of course, it's been my dream to go to Japan for years, but I've never had the opportunity...
But now, I have a job and I'm earning money, and by 2016 I'll be 18...
So, I can actually afford to go, and there's no legal reasons for me not being able to go!
Because me and my boyfriend are both interested in Asian things, we made a promise:
'The first time we go to Asia, we will go together.'
Because of this promise, Jamie has actually rejected offers to go to Shanghai a few times o.e
I felt super bad about that, so I'm really glad we'll be able to go to Japan in 2016~

こんいちわきゅち~!
きょわわたしおれいきするなにかについてはなしている!
2016-ねんいわたしわわたしのぼいふれんど、Jamie とにほんいいきます!
わたしわなんーねんものま、にほんいいきたいとおもっていた。。。
わたしわいくきかいがなかった。T-T
しかし、いまわたしわおかねおかせぐいます
とわたしわ2016-ねんい18になります。。。
だから、わたしわいかないためのりゆわありません!
わたしとわたしのぼいふれんどわ、りょほのあいじゃにきょみおもっているので、
われわれわやくそくして:
「われわれわあじあにいくはじめて、わたしたちはいっしょにいくよ。」
Jamie わしゃんはいにすーかいおこってことわつ。
わたしわほんとにわるいかんじ owo
だから、わたしわわれわれが2016-ねんいにほんいいくことができ、ほんとにうれし!


This post is basically to give you guys a rough idea of where we'll be going in Japan~
And also, because I really want to meet some of my Japanese readers~!
I will talk more about that later on...
Now, I will give a list of attractions we will be visiting in Japan:

これわわれわれがにほんいいくことがありますどこにあなたがしっているよにもあります~
わたしわほんとにわたしのにほんおふぁんいあいたい!
わたしわあとでそれについてくわしくせつめいします。。。
いま、わたしわ、あとらくしょんおりすとがひょじされます:

✧ TOKYO DisneyLand Resort ✧
✧ TOKYO DisneySea ✧
✧ AKIHABARA - @HomeCafe, thigh-high sock shop, anime & gaming merchandise ✧
✧ HARAJUKU - fashion spotting, 6%DOKIDOKI, Spinns ✧

As you can see from this list, we will be remaining in Tokyo for the entire time...
This is because we will only be in Japan for a week, or perhaps two if we're lucky
But honestly, I'm just happy to go to DisneySea!
And we're going to be staying in a really nice hotel, so I'm excited!

ごらんおよに、わたしたちはときょにぜんたいのじかんいなります。。。
われわれわゆいいつの1-2しゅかんいほんいされるためだう
しかし、しょじきなところ、わたしわぢずにしにいくだけでまんぞくしています!
そしてわたしたちわほんとにすてきなほてるにたいざいすることになるだろうので、
わたしわこふんしている!


Of course there isn't much information now because it is in 2 years time...
But, I promise to write a lot about Japan after I've been~
And when I know more about being able to meet people, I'll write a post!
Until then, that's all~

それが2年後にあるため、多くの情報は現在ありません...
私がしてきた後であるが、私は日本について多くのことを書くことを約束
私は人に会うことができることについての詳細を知っているとき、私は記事を書きます!
それまでは、それがすべてです~

No comments:

Post a Comment