私のブログへようこそ !

こんにちは!アリーシャ エイミー-ジェーン、意欲的なシンガー ソング ライター、英国からです。日本と韓国の歌を翻訳し、歌う人の英語歌詞を書きたいと思います。私の夢は、1 日、日本に住んでいるし、タレントのためすぐにオーディションに思って !私は願って彼らは私のような非常に神経質です。私は私は自分自身言語を少しずつ教えていますが、うまくいけば、私は十分で取得する知っているので日本語に堪能ではない !~

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

♥ Happy International Lolita Day! ♥


Today is the Winter International Lolita Day~ For those of you who don't know, I lean more towards Gothic Lolita crossed with Visual-kei, so technically I'm not a 'pure Lolita' teehee~
But I still celebrate this day, because I do love Lolita fashion, and it's helped me to make many friends~

So, here's an image of a really rough co-ord I put together months ago...
Because I do have a new dress, but I haven't had time to wear it for photos yet T-T
ほんとうにごめんあさい!I'm very sorry!

However, later on today, I may be able to wear my new dress and take pictures~
So wait and see, okay? ^3^

No comments:

Post a Comment